Blogul dexonline s-a mutat la https://blog.dexonline.ro. Vă vom redirecta acolo în 5 secunde.

8 februarie 2005

Saptamanile trecute, DEX online a avut probleme de hardware. El functiona pe un Athlon/2.4GHz care incingea copios. N-au fost chiar cele mai frumoase saptamani din viata mea :) Obisnuiam sa ma scol o data si de doua ori pe noapte ca sa verific daca mai merge si, daca nu, sa-l resetez. Ca un facut, placa de baza si procesorul de schimb pe care le-am comandat au ajuns defecte (nu stiu care din ele, dar combinatia nu boota).

Satul de nesomn si de returnat componente defecte, am cumparat un calculator Dell (Intel P4/2.8GHz/1GB RAM), de care sunt extaziat. Are o cutie nemaipomenit de mica, in care nu credeam ca pot sa incapa toate componentele, este foarte silentios (trebuie sa dau televizorul la mic si sa fac un efort ca sa-l aud) si, mai ales, nu se incinge. Nu stiu cum reusesc baietii de la Dell sa-l raceasca atat de bine fara zgomot.

Inca mai pot sa rulez DEX online de pe calculatorul meu personal din sufragerie. Probabil insa ca, la ritmul curent de crestere, in circa un an va trebui sa caut gazduire profesionala. Abonamentul la DSL e si asa destul de scump si oricum am ajuns la upload-ul maxim pe care mi-l poate oferi cineva in zona in care locuiesc.

Le cer scuze tuturor celor pe care i-au deranjat intreruperile din ultimele saptamani!

12 comentarii :

Anonim spunea...

Ocupatia mea de baza (in acest moment) fiind de traducator, am mare nevoie de un DEX (pe care, evident, nu il aveam la dispozitie). Cautand pe net ceva care m-ar putea ajuta, am ajuns sa gasesc link-ul vostru. Slava Domnului! De multe batai de cap m-ati scapat! Pentru ca nu stiam unde pot sa "plantez" multumirile mele (pe care tineam tare mult sa vi le transmit - voua, intregii echipe care a pus umarul la acest efort care sunt convinsa ca a fost deloc usor!), am optat pentru aceasta varianta. Sunt convinsa ca nu sunt singura care are motive sa va fie recunoscatoare...
VA MULTUMESC PENTRU TOT AJUTORUL PE CARE NI L-ATI PUS LA DISPOZITIE!

Anonim spunea...

De cîte Mo ai nevoie pt o găzdure profesională ? de exemplu la mphosting.net e doar cîţiva dolari pe lună

Anonim spunea...

mphosting.net pare sa ofere doar 5 GB de trafic pe luna, iar DEX online a depasit deja cifra asta. Ne incadram inca in 10 GB (care ar costa $25), dar nu stiu pentru cata vreme.

Mai este si problema ca DEX online are nevoie de versiuni noi de PHP (gasesc eu ceva care sa ma atraga la fiecare versiune noua...). In plus, am nevoie si de tot felul de alte pachete (Smarty, PHP accelerator...) si daca e nevoie sa mi le instalez pe toate, s-ar putea ca 1 GB de spatiu sa nu ma fie suficient.

Deocamdata, serverul din sufragerie e o solutie buna :) Dar ce mi-ar trebui ar fi un calculator inchiriat intr-un datacenter cu conexiune T3, pe care sa fiu root si sa pot face ce vreau. Nu stiu daca asa ceva exista, dar am sa mai sap.

Anonim spunea...

felicitari pentru dex! mare lucru sa-l ai online!! vesnica recunostinta din partea unei traducatoare :)

vezi ca iNES-ul ofera datacenter, dar nu stiu amanunte despre calculatoare sau preturi, merita o intrebare.

Anonim spunea...

Ati facut o treaba buna!
De cateva ori am fost nesigur de sensul unui cuvant, sau nu am stiut pur si simplu ce inseamna. Posed un Dex(nu editia de buzunar) dar marimea lui nu-l face tocmai usor de folosit, atunci Dexonline intra in functziune si-mi salveaza reputatia.
Va multumesc!

Anonim spunea...

Sunt corector la un ziar local din Iasi si DEX-ul online m-a ajutat foarte mult. Va multumesc si tineti-o tot asa cu treaba buna!

Anonim spunea...

Felicitari sincere!
Am avut marea bucurie sa descopar DEX online pentru ca, nu ma aflu in tara si nu posed editia normala a DEX-ului.
Mii de multumiri!

Anonim spunea...

Placut surprins sa gasesc DEX online, bravo si cel putzin un suport moral.
Apropo....hmmm, de obicei omul se trezeshte si cam alceva se ...scoala :)
Inca odata felicitari
George

Anonim spunea...

Tari baietii de la dell. Ar trebui sa te sponsorizeze la cata reclama le faci...

Serios vorbind, nu stiu ce m-as face fara acest dictionar...

Anonim spunea...

Multumesc intregii echipe pentru DEX online! Ma ajuta foarte mult! Limba romana este un margaritar care trebuie pretuit la adevarata valoare! Asta ati aratat voi prin efortul de a ne facilita accesul direct si neconditionat la DEX!
Mult succes si Doamne ajuta!
Un student in Grecia.

Anonim spunea...

DEXONLINE ROCKS! Information is crucially needed & depended on in this millennium.
So keep up the good work guys!
Your offering society a huge service!

A really big fan & constant user of your online service

s!g@

Anonim spunea...

Ce model este acel server Dell? Pare interesant.