Blogul dexonline s-a mutat la https://blog.dexonline.ro. Vă vom redirecta acolo în 5 secunde.

1 aprilie 2010

Noul design DEX online

DEX online s-a schimbat la față (și nu, nu e păcăleală, deși am ales să lansăm pe 1 aprilie ca să facem un pic de vâlvă în plus). Intenția este de a contura un pic mai bine personalitatea siteului nostru, deoarece considerăm că vechiul design, deși este funcțional, este puțin cam searbăd.

Încercăm să urmărim reacțiile publicului, pentru că știm și noi că nu e bine să-ți enervezi audiența. :-) Citim tot ce este public pe twitter, pe indexuri de bloguri etc. Cabral a avut și un paragraf întreg despre noi și un poll (între timp pollul a dispărut).

Dacă doriți să reveniți la vechiul design, dați click pe Preferințe, iar dintre opțiunile pentru Design alegeți „Polar”.

Dacă aveți sugestii sau nemulțumiri, comentați aici sau scrieți-ne pe adresa de contact.

8 comentarii :

Anonim spunea...

Ce pot sa zic? Sunt trist... :( Imi displace.

Va multumesc totusi ca ati pastrat vechea interfata. Ma scuteste in felul acesta de cauta manual in the real life DEX. :) Succes!

Anonim spunea...

o mica sugestie: nu poate bannerul fi mutat pe verticala in dreapta? sau jos? draguta noua schimbare

iulian v spunea...

nu-mi place Zepu. imi pare rau ca s-a schimbat.
design-ul precedent, Polar, mi se pare mult mai potrivit pentru ceea ce reprezinta dexonline.ro . imi place mai mult, il gasesc mai util, mai bine impartit si asezat. la fel il gaseam si inainte sa se modifice si chiar ma gandeam cu frica ca s-ar putea sa-l schimbati.
plusuri: Polar: design simplu, asezat in partea de sus, culoare neutra, faptul ca ocupa putin spatiu. sa nu mai spun de lipsa banner-ului, dar daca aveti nevoie de asa ceva este ok.
daca vreti sa schimbati ceva la design-ul vechi puteti umbla la logo, culori, ce mai vreti voi, dar pastrati bara cat mai simpla.
Despre Zepu: nu-mi place logo-ul si fontul folosit la acesta, banner-ul, faptul ca se intinde pe o suprafata mare, cum arata butonul "Cauta".
De aceea folosesc numai google, pentru ca a pastrat design-ul simplu, potrivit pentru ceea ce reprezinta pagina respectiva si chiar l-a mai simplificat.
am trecut inapoi la Polar foarte rapid. regret doar ca nu se mai actualizeaza functiile noi, insa o sa pot trai si fara ele, sper.

Radu Borza spunea...

Pe cît posibil vom încerca să menținem și vechea interfață („Polar”-ul) cu funcționalitatea „la zi”. Dar numai unde e posibil :)

Anonim spunea...

Mi-ar place sa nu imi apara odata la doua zile *timp de nu stiu cate ore "Connection closed by remote server"
cand incerc sa intru pe site. Nu de alta dar chiar il folosesc frecvent.
Cat despre interfata, prefer s-o vad in ocrice culori decat sa n-o vad deloc.

Anonim spunea...

Noul design e intr-adevar mai modern, dar mai putin ergonomic. Zona utila a site-ului este jos de tot. Cred ca daca ar fi mutat adsense-ul la sfarsitul paginii si s-ar mai reduce spatiile albe dintre banner si casuta de cautare si linkuri ar fi perfect. Si daca tot sunt aici va transmit un multumesc pt site! :)

Anonim spunea...

Mulțumesc pentru sugestii -- continuați să ni le trimiteți! Vom mai lucra la design și suntem flexibili în majoritatea privințelor. Totuși, bannerul stă bine acolo unde stă; cu cât e mai jos, cu atât este mai puțin vizibil și asta se materializează în mai puține venituri. Vă promitem, însă, că avem planuri bune pentru aceste venituri: vom adăuga dicționare noi la site și vom plăti programatori pentru a adăuga diverse funcții noi la site. Sperăm deci ca plusurile să fie mai mari decât minusurile.

Unknown spunea...

mie imi place! mi se pare mai dragut si mai user-friendly. si nu mi se pare ca nu e practic. sarut mana