Blogul dexonline s-a mutat la https://blog.dexonline.ro. Vă vom redirecta acolo în 5 secunde.

29 mai 2015

O mie de poze fac cât un milion de cuvinte

Astăzi se împlinesc 1.000 de zile de când colaborăm cu Carmen Nistor pentru imaginea zilei care însoțește cuvântul zilei. Vă vine să credeți? Au fost 1.000 de poze, câte una pe zi, nu doar în zilele lucrătoare, ci și duminicile, de Crăciun, de Paște, din concediu, fără excepție.

Cheia succesului oricărui proiect este răbdarea. Îți mulțumim, Carmen, pentru răbdare și pentru statornicie. Ne dorim să fii alături de noi încă multe, multe mii de zile!

4 comentarii :

Anonim spunea...

:D

Anonim spunea...

;D

Anonim spunea...

Pe dexonline scrie asa: "dexonline transpune pe Internet dicționare de prestigiu ale limbii române. Proiectul este întreținut de un colectiv de voluntari. O parte din definiții pot fi descărcate liber și gratuit sub Licența Publică Generală GNU.
Starea curentă: 699.004 de definiții, DIN care 5.038 învățate în ultima lună"

Eu stiam ca "din" trebuie folosit cand e vorba de sigular, iar "dintre" cand e vorba de plural. Am verificat pe internet. In afara de articolul asta: https://dexonline.ro/articol/Din_%C8%99i_dintre (care afirma, pe scurt,ca distinctia dintre folosirea celor doua cuvinte este doar rezultatul unei intentii nu foarte necesara de normaliazre a limbii, din ce inteleg eu), nu prea am gasit nicio sursa credibila care sa nu sustina folosirea celor doua cuvinte asa cum am spus eu. Faptul ca in vechile scrieri se scria preponderent cu din nu ar trebui sa reprezinte un argument in opinia mea. Problema se clarifica daca e privita logic: analogia cu in si intre spune tot. in - sg, intre - pl.
Va rog sa ma lamuriti in privinta deciziei voastre de a scrie cu "din". Parerea mea e ca s-a folosit din in mod ostentativ, sa va reprezinte ferm punctul de vedere cu privire la un subiect discutat, nu pentru ca ati avut o scapare sau o neatentie. Daca e o neatentie, consider ca o corectura trebuie facuta. Daca nu e, cred ca argumentele Rodicai Zafiu sunt insuficiente, neconvingatoare si reprezinta doar o maniera subiectiva de a analiza situatia

Learn Romanian Online spunea...

„A colabora cu”??? Păi așa dudă de clasa a 4a? Se poate?