Blogul dexonline s-a mutat la https://blog.dexonline.ro. Vă vom redirecta acolo în 5 secunde.

1 aprilie 2015

Te-am păcălit / Cu nasul prăjit

Azi ne-am distrat și noi un pic de 1 aprilie:



Am injectat erori în toate definițiile, precum și pe pagina principală. (Nu vă speriați, definițiile originale au rămas nemodificate; diferențele apar doar superficial și doar azi, 1 aprilie).

Știm că unii din dumneavoastră n-au gustat gluma. Asta este, la anul sperăm să fim pe aceeași lungime de undă!

Ne-a surprins plăcut numărul mare de oameni care au observat greșelile și s-au obosit să ne scrie. Este un compliment pentru dumneavoastră că o astfel de exprimare agramată vă zgârie ochii. Dacă se va întâmpla să observați erori și în zilele obișnuite, vă rugăm să continuați să ne scrieți. Dexonline depinde de vigilența oamenilor cu simț civic pentru corectarea erorilor.

Pentru noi a fost o zi distractivă. Sperăm că și pentru voi!

6 comentarii :

Anonim spunea...

Bravo pentru ideea fina de 1 aprilie ;-) Mi-a placut mult, am ras cu pofta si am trimis paginile dvs la colegi si prieteni care au gustat din plin gluma (lucrez ca jurnalist, deci cercul meu de oameni este sensibil la jocuri de cuvinte si dexonline-ist convins si devotat).
Cred ca e bine sa nu uitam sa radem din cand in cand si sa mai luam o doza de lejeritate. Ceea ce nu are nicio legatura cu reputatia sau seriozitatea site-ului dvs. Chapeau, daca umorul nu a fost inteles de data aceasta, poate ar trebui sa faceti mai des asa ceva aveti deja fani :-)

George spunea...

Felicitari pentru initiativa.

Un singur comentariu, pentru atatea definitii schimbate, fata de cele 500 de indignari emanate din tot atatea preputuri ale gandirii, pentru o amarata de asumare de opinie...

Pai nu trazneste a comentatori profesionisti?

Anonim spunea...

La copiii care isi faceau temele in ziua aia nu va ganditi!?poate saracii n-aveau dictionary si s-au dus cu temele gresite.un site ca voi trebuie sa fie serios indiferent de ce zi este!!!!una e sa schimbi putin forma site-ului cand e paste sau craciun..dar asa...Rusine cu voi!!!!!

Flore Irene Janine spunea...

Beautiful........................................ What can I say................ I am a english girl and I leave in Romania! I must did my homework but.......... I am very sad......................................

Ella mateea spunea...

flore , ,,i leave in romania,, ?? and you are ,,english ,, da sigur , te si cred . Nu ii luati in seama pe cei care sunt ca a fost o gluma proasta sau chestii dastea.Oricum e logic ce inseamna mir deci :)

Anonim spunea...

:)